2011. szeptember 24., szombat

Horgolt virágok

Legújabb próbálkozásaim a horgolt virágok.

Mindig kell valami újítás. Szeretek új dolgokat kipróbálni, kísérletezni. Így vagyok ezzel a horgolás, kötés terén is. A horgolt ékszerek után, most a horgolt virágok készítése felé kacsingatok elég erősen. Ehhez  szuper segítséget kapok, egy fantasztikus könyv által.

Csodálatos virágok, kezdők számára is könnyen elsajátítható leírásokkal.

Amint birokomba került a könyv, teljes lelkesedéssel, az újdonság varázslatos csábító erejével, rögtön neki láttam a horgolásnak.
Bár van már tapasztalatom, különböző horgolási mintákban, nem bíztam el magam. Úgy döntöttem, haladjunk csak szépen sorjában. Így a kezdőknek való mintákkal kezdtem. Már az elsők rabul ejtettek, nem álltam, meg egynél, rögtön többet készítettem belőlük. Természetesen próbálgatva több fajta vastagságú fonallal.

Hunyor virág, ebből egy hajcsat lett. Ő az első.

Azálea és Rózsa, szintén hajcsatokként.

A rózsa a kedvencem, nem bírtam megállni, hogy ne készítsek belőle többet. Így készült belőle nagyobb változat, ebből kitűző lett.

Olyan szépek így együtt! :)
A rózsák a kedvenceim mostanában. A kék rózsát, rögtön birtokomba is vettem, és kitűztem egy régebben kötött felsőmre.

Mivel az idei ősz divat színe most úgy is a sötétkék, hát készítettem még egyet. A maradék fonalas kosaramat feltúrva, kincsre leltem. Szintén régebben kötött tunika felsőmhöz tökéletesen passzol, rá is varrtam rögtön.
Kék rózsa, melíros fonalból.
Azért megmutatom az egész ruhát is. :)

Nincsenek megjegyzések: