2011. október 6., csütörtök

Türkizkék horgolt ékszerszett

Tádááám!!! Elkészült az első horgolt ékszerszettem.

Nem bírtam magammal, muszáj volt egy teljes szettet készítenem a horgolt rózsákkal és golyókkal.
A kezdeti ötlet, hogy készítek egy nyakláncot, amin középen egy horgolt rózsa van. De hát csak láncra, vagy gyöngysorra felfűzve olyan uncsi...:D
Kellenek rá horgolt golyók is és még egy két apróság....
A nyaklánc.

Mivel gyűrű mániás vagyok, így készítettem egy kisebb rózsát is gyűrűnek.
A gyűrű!
Mindig ilyenkor kap el a hév....Valamiért ha új dologba kezdek, nem tudok megállni csak egynél. Na ez történt a horgolt golyóknál. A nyakláncra elég lett volna csak kettő, de én készítettem ötöt! ...Most mi legyen a többivel? ...Hát fülbevaló még úgy sem készítettem. 
A fülbevaló.
Kész a szett!....
A szett...egy része! :D
....Gondoltam én. De ilyenkor már nincs megállás. Valami még hiányzik. Igaz, hogy elfogyott már a kék gyöngyöm, és csak egy horgolt golyó maradt, de fonál még van!!! 
A karkötő!
Most már teljes a szett! :)

Hogy tetszik nektek? :)

Nincsenek megjegyzések: