2011. november 18., péntek

Horgolt ékszer Szilveszterre.

Te mikor kezdesz el gondolkozni rajta, hogy mit veszel fel Szilveszterkor?

Bevallom őszintén, hogy én már ilyenkor ötletelek a Szilveszteri öltözékemen. Hiszen mint gyakorlott ruhakészítőként, a Szilveszteri bulira is a magam által készített ruhát veszem fel. És mivel időbe telik elkészíteni, legyen az kötés, vagy horgolás, így időben el kell kezdenem megtervezni.
Meg is mutatom, hogy tavaly mit készítettem.
Szilveszteri felső.

És hozzá illő kis táska.
Ehhez a szereléshez, például tökéletesen passzolt volna az a horgolt nyaklánc amit nemrégiben készítettem! :)
Idén valószínű, hogy megint új ruhát fogok készíteni a Szilveszteri bulira. Gondolkodtam pl egy ezüst felsőn. Nyakláncom már lenne is hozzá. Most készítettem. :)



Nincsenek megjegyzések: