2011. december 26., hétfő

Népi hímzéses ékszerek

Egy kicsit más.... népi motívumos hímzés


A történek úgy kezdődött, hogy barangolva a neten több helyen is rábukkantam a kalocsai-, és matyó mintás ékszerekre. Ez felidézte bennem gyermekkorom emlékeit. Az otthon melegét, a terítőt az asztalon, és szekrények polcain telis-teli virágokkal....

Minél több ilyen ékszert láttam, annál jobban érlelődött bennem a vágy, hogy szeretnék én is egy ilyen ékszert magaménak tudni. Leginkább a hímzett ékszerek keltették fel a figyelmemet. Mint nagy hobbi rajongó, megkértem Édesanyámat, hogy tanítson meg hímezni....
Az ünnepek ideje alatt, miden ráérő szabad időben azon dolgoztam, hogy ez a vágyam teljesüljön. :)
 
Hát ez lett belőle:

Népi motívumos hímzett nyakláncok.
 
Rózsás hímzett nyaklánc.

Rózsás hímzett nyaklánc.

Tulipános hímzett nyaklánc.

Tulipános hímzett nyaklánc.
 

Nincsenek megjegyzések: