2011. december 29., csütörtök

Újévi kollekció

Az év zárásaként és az új év nyitására bemutatom a legújabb darabját az Újévi kollekciómnak.

Újévi kollekció



Ennél az ékszernél többfajta ékszerkészítési technikával dolgoztam. A leghangsúlyosabb részt a hímzett rózsás közép elem adja, amit cipzárral kereteztem.
Hímzett rózsás medál.
Két oldalról egy-egy horgolt Ír rózsa veszi körbe. Amik különlegessége, hogy a közepüket egy műköröm gomb díszíti. Ez a legújabb újításom. Porcelánból építettem és kézzel festettem rá a rózsa motívumot.
Műköröm gomb díszíti a horgolt rozsa közepét.

A nyakék teljességét a drótékszer technikával készített lánc adja. Hajlított drót elemekből és különböző színű és méretű tekla gyöngyökből áll.
Magyaros Piros-rózsa nyakék.

Ezzel az ékszerrel búcsúzom erre az évre, és kívánok minden kedves blog olvasómnak sikerekben gazdag, és boldog Újévet! :)


1 megjegyzés:

Lara írta...

Nagyon tetszik ez a nyaklánc.remélem,hogy én leszek a szerencsés a liciten.